Електрическо бъдеще с Volvo

-
снимки:Volvo Cars

Електрическите автомобили да съставляват 50% от продажбите на Volvo до 2025 г. планира шведската компания, анонсирайки новината на автосалона в Пекин, където дебютира и новото Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid.

Шведската компания Volvo Cars планира електрическите й автомобили да съставляват 50% от продажбите на компанията до 2025 г. Съобщението идва като част от първия в индустрията ангажимент, поет от автомобилен производител през 2017 г., а именно всички нови модели на Volvo от 2019 г. да бъдат задвижвани чрез технология Mild Hybrid, Plug-in Hybrid или изцяло електрически.
Стратегията на компанията да генерира половината от продажбите си от електрически автомобили до 2025 г. я превръща в мощен играч в Китай – световния лидер на пазара за електрически автомобили. Китайското правителство планира повече от 20% от годишните продажби на нови автомобили в страната да бъдат електрически до 2025 г., което се равнява на над 7 млн. превозни средства по изчисления на местните власти.
„Миналата година обявихме стратегията си за електрификация като част от подготовката за нова ера отвъд двигателите с вътрешно горене – коментира Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars. – Днес ние затвърждаваме и разширяваме този ангажимент на най-големия пазар за електрифицирани автомобили. Електрическото бъдеще на Китай е и електрическото бъдеще на Volvo Cars.“

На автомобилния салон в Пекин Volvo затвърди и визуално позицията си на индустриален лидер в сферата на електрификацията, като показа само Plug-in Hybrid модели. За първи път на международно автомобилно изложение компания представя само модели с Plug-in Hybrid технология. Също така за първи път компанията представи пълната си SUV гама – ХС90, ХС60 и ХС40 заедно на изложението.
На автосалона в Пекин дебютира и новото Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid. XC40 беше коронован за Европейски автомобил на 2018 г. по-рано тази година и вече може да се похвали с над 60 000 поръчки в световен мащаб от световната премиера в края на 2017 г. досега.