Журналисти смениха химикалките с автобояджийските пистолети на Glasurit BASF

-
снимки:Станчо Шукеров

В чест на 25-годишнината от създаването на Лазурит 94, единственият официален вносител на германските автобои и лакове Glasurit BASF се проведе първото по рода си състезание по бояджийство за автомобилни журналисти. Домакините от авторепаратурния център Лазурит сервиз се бяха постарали да направят празника от истински по-истински. Разделено в три групи, медийното братство се впусна в професион

CR-V & HR-V 5Y Service

алната бояджийска камера и демонстрира сравнително добри умения с боите на водоразтворима основа Glasurit. Задачите бяха да се почистят повърхностите, да се нанесат три ръце боя върху детайлите и накрая да бъдат полирани. Цветовете бяха златист, сребърен и червен. В продължение на 2 часа колегите се постараха да дадат всичко от себе си и да покажат, че обичат багрите на папагала – фирмения знак на Glasurit. За да бъде оспорвано докрай състезанието имаше и теоретични задачи – разпознаване на детайли от купета на автомобили – да бъде посочена марката и модела. При определянето на оценките за боядисването всеки журналист имаше право на три гласа с по една точка и да посочи според него най-добре обработените повърхности на колегите си. След сумирането на точките на първото място застана Иван Кисьов (списание Езда) с общ брой 8 точки. След него финишира Стефан Илиев (списание Мото клуб) – 7,5 точки. Третото място си поделиха Красимир Ръджов (списание S1) и Екатерина Дончева от информационния сайт Ezda press. Дамите Катя Дончева и Ина Георгиева (списание „Твоят бизнес) получиха специални награди от управителката на Лазурит 94 г-жа Галина Дойчинова. Тя припомни, че при създаването на компанията преди четвърт век всички са казвали на Лазурит 94 „Лейдис клуб” тъй като в състава на фирмата е имало само един мъж. Снимки и много видео изпратиха домакините изпратиха до централата на Glasurit в Германия, където ще бъде публикуван материал във фирменото списание и сайта на немските автобои, които продължават да са номер 1 на пазара в света.

Тържествата на Лазурит 94 ще бъдат през целия септември и в първата половина на октомври – по време на автосалона в София, където ще имат представителен щанд. През уикенда (6-8 септември) българското представителство на Glasurit BASF стана спонсор на пресцентъра на първото по рода си у нас Джет шоу за стартовете на Европейската купа София 2019 на територията на язовир „Искър”. На 19 септември в София ще има картинг състезание в Ринг МОЛ на Околовръстния път. В него ще вземат участие над 50 утвърдени във фирмените автомобилни сервизи специалисти по авторепаратура и редови автобояджии. На 26 септември в столицата на територията на правителствената резиденция „Бояна” ще е кулминацията, където на голям купон ще бъдат поканени партньорите на Лазурит 94 и техните приятели допринесли, в този период, шареният папагал да бъде най-разпознаваемата бояджийска марка в България.