Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia у нас

-
снимки:Рено Нисан България

От 24 януари т. г. Рено Нисан България има нов маркетинг директор за марките Renault и Dacia в лицето на Мартина Христова.

Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния бранш. Кариерата й в Рено Нисан България стартира през февруари 2013-а на поста мениджър комуникации Renault & Dacia. Година по-късно, Мартина започва да отговаря и за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария.

За момента Мартина Христова ще съчетава позициите маркетинг и комуникации в Рено Нисан България.