М Кар Груп откри търговски комплекс в София

М Кар София е новият дилър на BMW и Mini в столицата

Honda Promo Offers 728×90

BMW и Мini вече официално могат да се похвалят с второ дилърство в София. М Кар София, част от М Кар Груп, е новият оторизиран дилър на двете премиум марки в столицата. М Кар София спокойно може да се нарече перла в дилърската мрежа на М Кар Груп, сподели управляващият директор на М Кар Груп Орлин Младенов по време на пресконференцията, на която беше представено новото автомобилно дилърство на BMW и Mini в София. „Новият сервизно-продажбен комплекс е уникално съоръжение и уникална инвестиция“, допълни той.

Търговският комплекс предлага пълната гама на BMW и Mini, както и свързаните с тях продажбени и следпродажбени услуги. Той е изграден по най-високите стандарти на BMW Group, впечатлява с функционалност и прецизно планиране и не на последно място престижна локация, удобна за клиентите на представените премиум марки. Общата застроена площ на комплекса е близо 11 000 м2  на 4 етажа, а инвестицията за изграждането му е 15 милиона евро. В модерния и стилен интериор на М Кар София се помещават актуалните модели BMW, BMW M, BMW i и Mini, пълната гама BMW Lifestylе&аксесоари, както и механичен сервиз и авторепаратура. Сервизният център разполага с оборудване за диагностика, обслужване и ремонт на всички модели BMW, BMW M, BMW i и Mini, тенекеджийски и бояджийски услуги.

„С много усилия и желание, след 12 месеца строителство, този продажбено-сервизен център – един от най-модерните в Европа, отговарящ на актуалните стандарти на BMW Group, вече работи на пълни обороти“, сподели Иво Божинов, управител на М Кар София. Високата оценка бе потвърдена и от Жан-Филип Парен, старши вицепрезидент за търговски регион Европа на BMW Group по време на официалното откриване на дилърството няколко месеца по-рано.

„Дилърството отвори врати в края на 2017 година. Основните ни цели за 2018-а са да изградим екип от млади и амбициозни хора, които да обучим в съответствие със съвременните изисквания на автомобилния бизнес и според стандартите на производителя, и да въведем модерен процес на продажби. Дигитализацията на процесите и изграждането на онлайн магазин за BMW Lifestylе, аксесоари и резервни части са сред предстоящите проекти“, коментира Филип Китов, директор  маркетинг и продажби в М Кар София. „Нашата основна цел да държим клиента в центъра“, допълни той.