Македонският стартъп PowerAD, представи в София революционна платформа за реклама. „Времето на статичната външна реклама отминава, каза македонският софтуерен инженер и собственик на компанията Петър Христов. „Нашите реклами се движат и от това всеки може да печели пари“, добави той.
Македонската платформа беше показана в столичния „Техпарк“, след като екипът на PowerAD се завърна от световния форум за инвестиции „Бизнес ангели“ в Истанбул, Турция, където се нареди на 7-мо място сред 50-те най-добри стартъпи в света.
Македонската иновация предлага различен подход в рекламата както за рекламодателите, така и за всички собственици на автомобили, които печелят докато си карат колата. С помощта на специално приложение в телефоните си и QR код, собствениците на коли, отчитат изминатите километри, престой на паркинг и полезно време ефективна реклама 24 часа в денонощието.
Всички желаещи собственици на автомобили, които искат да участват в платформата, преминават през едномесечен тестов период, преди да подпишат договор.
Проектът вече успешно работи в Полша, Македония и Сърбия. През април ще стартира официално и у нас, като цената на 1 изминат километър ще се заплаща по 0,20 евро цента. Сред първите клиенти са рекламни агенции, фирми с автопаркове от над 50 небрандирани автомобили и студенти, решили да припечелват със собствените си возила.
Повече за новата рекламна платформа и фирма PowerAD, може да разберете на www.powerad.io.