Обновеният Mitsubishi ASX ще дебютира в Женева

-
снимки:Mitsubishi Motors Corporation

Компактният SUV на Mitsubishi Motors Corporation – ASX, който на някой пазари се предлага като RVR или Outlander Sport, претърпя пореден фейслифт. Обновения модел ще направи официален дебют по време на 89-ия международен автосалон в Женева, който стартира на 7 март 2019 г.

От представянето му през 2009 г. досега продажбите на ASX възлизат на около 1,32 милиона бр. в 90 страни по света. Най-големите пазари за модела са Северна Америка, Европа, Австралия и Китай. В момента той е третият по продажби автомобил на MMC и ключов модел за глобалната стратегия на компанията.

Обновената версия предлага промени в екстериора на модела, продиктувана от дизайнерската философия „солиден и прецизен”, израз на слогана на Mitsubishi – “Drive your Ambition.”

Най-голямата промяна е свързана с двигателната гама на ASX. На европейските пазари съперникът на Mazda CX-3 ще се предлага с 2.0-литров четирицилиндров 16-клапанов MIVEC двигател, който се куплира с 5-степенна ръчна скоростна кутия или INVECS-III CVT с 6-степенен спортен режим. Автомобилът ще се предлага както във вариант с предно предаване, така и с 4×4 задвижване.

По отношение на сигурността, ASX е с подсилена RISE конструкция и предлага система за ограничаване опасността от челен удар – Forward Collision Mitigation.

Дизайнерската концепция на модела е – Impact and Impulse. Освен че e с подчертано солидно присъствие, усъвършенстваният дизайн подканва водача да се впусне в едно ново приключение.

В обновената версия на ASX традиционната предна решетка Dynamic Shield еволюира. Бронята обгръща централната част от двете страни, а хоризонталните и вертикалните линии на решетката и маската отдолу вдъхват усещането за сила и мощ. Отличителното разположение на LED светлините, мигачите и фаровете за мъгла са в квадратни панели в двата края на предницата, сякаш „отпечатва“ типичната Mitsubishi визия върху автомобила.

Отзад автомобилът е с LED светлини (с изключение на мигачите) с изострен дизайн, които се разполагат по широчината на автомобила, акцентирайки върху масивната му стойка.

Цветовата гама на обновената версия включва наситения брилянтен Red Diamond, спортния и енергичен Sunshine Orange и изискания Oak Brown.

Подобрения има и по отношение на развлекателната система. Smartphone-link Display Audio позволява по-добра свързаност на автомобила с околния свят. Размерът на дисплея е увеличен от 7 на 8 инча. На екрана на SDA могат да се гледат видео файлове, записани на USB.

Най-високото ниво на оборудване идва с навигационна система Tom Tom. Шофьорът може да получава информация за трафика в реално време чрез интернет връзка от смартфона.

В момента се разработва приложение, което ще улеснява водача по време на път и ще оптимизира сервизирането на автомобила. То ще проверява наличното гориво и ще навигира до най-близката бензиностанция, както и ще дава съвети за по-добра поддръжка и следващо препоръчително обслужване.