Renault обнови кросоувъра Kadjar. Автомобилът е с по-привлекателен и стилен външен вид, с динамични и съвременни линии. Акцентирано е върху комфорта, качеството и ергономичния дизайн. Интериорът е преработен, осигурявайки по-приятно ежедневно шофиране. Kadjar ще се предлага с по-модерни бензинови и дизелови двигатели, които са и по-икономични.
В предната част автомобилът приема светлинния подпис във формата на буквата “C” от гамата на Renault. Той е подсилен от добавените LED светодиоди в дневните светлини. Фаровете за мъгла също получават светодиоди с технологията LED Pure Vision.
Дизайнерите са преработили предната и задната част, за да му придадат по-привлекателен вид. Новите елементи включват по-широка решетка с нови хромирани елементи и по-стилни и по-цветни брони.
В салона забелязваме нов 7-инчов мултимедиен сензорен екран с капацитивна технология за по-ярък дисплей и по-голяма чувствителност. Въздуховодите, дръжките на вратите и централната конзола съдържат елементи от сатениран хром. Вътрешните панели на вратите са снабдени с нови бутони за управление на електрическите прозорци и външните огледала, с осветление за по-лесно използване през нощта.
Обновените седалки вече имат настройка на дължината. Те също така включват пяна с двойна плътност за повишаване на комфорта и предотвратяване на умората при дълги пътувания, а по-твърдите странични усилвания осигуряват по-добра поддръжка. Плъзгащият се подлакътник се адаптира към всички форми на тялото.
Обновения Kadjar предлага ново ниво на оборудване Black Edition. Отличителни интериорни характеристики за Black Edition са тапицерия Alcantara в черен цвят и специални защитни стелки. Екстериорът Black Edition предлага нови 19-цолови алуминиеви джанти, предни и задни защитни пластини на праговете в контрастни цветове, както и странични огледала в черен цвят.
Renault Kadjar се предлага с бензинов двигател TCe 140, който за първи път е използван при Scenic и след това при Megane. Разработен от Алианса в сътрудничество с Daimler, този 4-цилиндров агрегат работи добре при ниски обороти, с обширен въртящ момент. Този двигател е оборудван с филтър за твърди частици (GPF). Филтърът разрушава частиците в отработените газове, като ги улови в микропореста структура на пчелна пита, която се регенерира автоматично на редовни интервали от време. Двигателят се предлага в три версии: TCe 140 GPF с ръчна скоростна кутия, TCe 160 GPF с ръчна трансмисия и TCe 160 GPF с автоматична предавателна кутия.
Дизеловата гама включва Blue dCi 115 с увеличена с 5 к.с. мощност и увеличен въртящ момент с 10 Нм в сравнение с агрегата от предишното поколение. Предлага се с ръчна скоростна кутия, а на по-късен етап ще бъде наличен и с автоматична трансмисия с двоен съединител. Другият мотор е Blue dCi 150, чиято мощност е увеличена с 20 к.с. в сравнение с предшественика му. Той се куплира с ръчна скоростна кутия и ще се предлага с 4×4 задвижване.