33 години Moto-Pfohe – доверие, богато наследство и визия за бъдещето

-
снимки:Тони Тончев

33-тата годишнина на Moto-Pfohe отбелязва наследството от постижения и смелата визия за продължаване на растежа, иновациите и устойчивостта.

Тази година Moto-Pfohe, официалният представител на Ford, Volvo, Jaguar & Land Rover за България, празнува важен крайъгълен камък, отбелязвайки 33 години лидерство в автомобилната индустрия на България. Събитието по случай годишнината, организирано в луксозния шоурум на Jaguar Land Rover, събра на едно място над 150 лидери, партньори и високопоставени лица от индустрията, чийто домакини бяха Атанас Фурнаджиев и Сатоши Исогай – управители на Moto-Pfohe Group, Димо Николов – консултант Sumitomo Corporation и Шинсуке Фуджимото – генерален мениджър, Автомобилна дивизия, Sumitomo Europe.

Изпълнителният директор на Moto-Pfohe, Атанас Фурнаджиев, изтъкна доверието като основа за успеха на компанията, което дава солидна база за още иновации, удовлетвореност на клиентите и мотивиран екип. Генералният мениджър Шинсуке Фуджимото похвали приноса на Moto-Pfohe към Sumitomo Corporation от 2017-а насам, подчертавайки споделените ценности, като грижата за обществото. Отразявайки последните успехи, Исогай-сан, който се присъедини към ръководния екип през 2023 г., очерта развитието на компанията чрез разширяването на модела “360 – Мобилността като услуга“, която обхваща всичко, от което съвременната мобилност се нуждае – от представителство на световни марки до отдаване под наем и сервизиране. Той също така подчерта културната значимост на числото 33 както в българската, така и в японската традиция, символизиращо просперитет и баланс.

Пътят на Moto-Pfohe към устойчиво развитие е също толкова визионерски и впечатляващ и поставя нов стандарт за автомобилната индустрия в България. Атанас Фурнаджиев обяви, че компанията напълно е завършила започналият преди 3 години в 6 филиала в страната и София соларен проект, който ще осигури през 2025-а 100% от електричеството от собствени източници и нетни нулеви въглеродни емисии от електроенергия.

За да засили ангажимента си към иновациите, Moto-Pfohe планира да разшири електрифицирания си автопарк и да въведе нови интелигентни решения за мобилност, които да подобрят удобството за клиентите и да насърчат устойчивото развитие. Тези инициативи подчертават визията за модерно и устойчиво автомобилно бъдеще.

Юбилейното събитие завърши със зрелищно шоу с огън и светлина, символизиращо светлото бъдеще, което предстои. Сред гостите бяха представители на посолствата на Великобритания и Швеция, Японската търговска камара, AmCham и ключови корпоративни партньори.