Dacia отново отвя конкуренцията на българския пазар

-
снимки:Dacia

Dacia запазва лидерството на пазара на нови автомобили за шеста поредна година с продажби от 4667 автомобила и пазарен дял от 11,59%. Renault заема второ място за четвърта поредна година с 4069 продадени автомобила и 10,11% пазарен дял.

Резултатите в глобален план на Groupe Renault показват, че продадените автомобили от алианса за 2018-а в света са с 3,2% повече спрямо предходната година, достигайки обем от 3,9 милиона автомобила.

У нас марката Dacia отчете успешна стартова година за новия Duster и първо място по продажби на нови автомобили в България за бюджетния бранд.

През февруари миналата година у нас бе лансирано второто поколение на всъдехода Duster с изцяло обновени интериор и екстериор. Проектиран от българина Емануил Клисаров, екстериорът на високопроходимия модел запазва духа на предшественика си, но добавя усещане за по-мощен и открояващ се SUV автомобил. Технологичните новости и достъпната цена създават допълнителни предпоставки за добро пазарно представяне на Duster. Не случайно моделът отбеляза най-успешната си година на българския пазар, като от лансирането си през февруари м.г. реализира продажби от над 1000 автомобила и бележи ръст от над 15% спрямо предходната 2017-а.

Renault също отбелязва най-добрите си пазарни резултати за последните пет години благодарение както на интереса към най-продаваните модели на марката – Clio и Captur, така и на „професионалиста“ Renault Master като флагман на лекотоварната гама на марката. Множеството решения в помощ на бизнеса Renault PRO+, включващи конкурентна гама лекотоварни автомобили и специални услуги за корпоративни клиенти, дават своето отражение за пазарния успех на Master. Продажбите на модела за 2018 г. са нараснали с над 28% спрямо предходната година и достигат до най-високия си обем за последните пет години.

2018-а бе ключова и за Renault Sport. Три години след лансирането на четвъртото поколение Megane, френската марка представи спортния модел Megane R.S.

Renault ZOE също се радва на добро пазарно представяне след успешното партньорство с българското председателство на Съвета на Европейския съюз, в рамките на което 15 електромобила превозваха делегати с нула вредни емисии.