DP World ще работи с Groupe Renault, за да подобри ефективността на веригата на доставки. DP World и Renault F1 Team подписват споразумение, което прави DP World глобален логистичен партньор и главен спонсор на отбора, който от сезон 2020 ще се казва Renault DP World F1 Team.
В рамките на партньорството екипите от DP World, Renault Sport Racing и Groupe Renault ще използват глобалната маркетингова платформа на Формула 1 и съвместно ще проучват възможностите за подобряване на ефективността на веригата на доставки.
DP World е световен лидер в търговията и бързо се трансформира във водещия доставчик на глобални решения за веригата на доставки за собственици на товари. Компанията е основана през 1972 г. в Порт Рашид в Дубай, ОАЕ. Днес компанията има екип от над 50 000 души, работещи в над 150 звена по целия свят. Със стратегически разположена мрежа от пристанища, паркове, логистика, икономически зони и морски услуги както на развити, така и на силно развиващи се пазари по целия свят, DP World управлява широка мрежа от взаимосвързани инфраструктурни активи по веригата на доставки.
„Това е изключително интересно и вълнуващо сътрудничество в множество дисциплини. Очакваме да работим с DP World, водещ световен доставчик на логистика, за да проучим начините за подобряване на нашата ефективност и смекчаване на въздействието върху околната среда. След амбициите, изразени от Формула 1, да станат напълно въглеродно неутрални до 2030 г., ние непрекъснато търсим начини да намалим въглеродния си отпечатък. Очакваме, че работата с DP World ще разкрие възможности за осезаеми решения на някои логистични предизвикателства, пред които са изправени веригата на доставки както на нашия отбор във Формула 1, така и автомобилната индустрия в глобален план. Вълнуваме се за възможността взаимно да обогатяваме инженерните си умения чрез споделени иновации“, коментира Жером Стол, председател на Renault Sport Racing.
„Една от стратегическите ни цели е да разработим иновативни логистични решения за автомобилния сектор. Това партньорство е първа стъпка в проучването на начините за по-ефективна глобална верига на доставки на автомобили чрез намаляване на разходите, увеличаване на скоростта и прозрачността и смекчаване на въздействието върху околната среда. В допълнение към безспорната стойност на маркетинговата платформа, Формула 1 е най-технологично интензивният спорт в света, включващ усъвършенствано използване на данни за постигане на все по-голяма ефективност на пистата. DP World също използва технологии, данни и иновации, за да постигне по-ефективна логистика и по-интелигентна търговия за своите клиенти, създавайки по-добро бъдеще за всички“, споделя Султан Ахмед Бин Сулайем, председател и главен изпълнителен директор на DP World.