Honda CR-V Hybrid атакува българския пазар

-
снимки:Honda Motor Company

Хибридната версия на новото поколение на Honda CR-V пристигна в България непосредствено след старта на европейските продажби на модела. От 63 990 лв. с ДДС започват цените за нея у нас. Най-ниското ниво на оборудване Comfort e с предно предаване, а най-високото – Prestige, е с четири задвижващи колела. За останалите два варианта на обзавеждането – Style Plus и Premium, купувачите ще могат да избират между двата вида предаване.

Honda Promo Offers 728×90

Новият екологичен CR-V Hybrid е оборудван с интелигентната система Multi Mode Drive (i-MMD), съчетаваща 2,0-литров i-VTEC бензинов двигател с цикъл на Atkinson и два електромотора, за да осигури реална енергийна ефективност и лесна управляемост. i-MMD не работи с конвенционална трансмисия, а вместо това функционира чрез далеч по-компактен агрегат, осигуряващ директна връзка между задвижващите части и плавното предаване на въртящия момент.

Бензиновата и хибридната версии се предлагат стандартно с предно предаване, но и двете могат да бъдат поръчвани със система за задвижване на четирите колела от ново поколение, която е с интелигентен контрол в реално време (Real Time AWD with Intelligent Control System).

Новата хибридна система Intelligent Multi-Mode Drive се състои от два електрически двигателя, единият от които електрогенератор, които задвижват автомобила в електрически режим и 2,0-литров бензинов силов агрегат с вътрешно горене, работещ по цикъл на Аткинсън и максимална мощност 145 к.с.

Електрическият мотор е с мощност 184 к.с. Той има двойна роля – задвижва автомобила в съответния режим, или генерира електроенергия, тъй като е свързан с електрическия мотор-генератор. Последният на свой ред създава електроенергия, а тя се добавя към акумулаторните батерии, и така автомобилът се движи в електрически режим. В този случай той ускорява много бързо. Резултатът от всичко това е оптимално съчетание от екологичността на електрическия двигател с показателите на бензиновия и вътрешното пространство на конвенционален автомобил.

Повече за Honda CR-V Hybrid очаквайте в мартенския брой на сп. HiDrive.