Hyundai интегрира дом, здраве и мобилност с новите си технологии на CES

-
снимки:Hyundai Motor

Hyundai представя нови технологични концепции на Изложението за потребителска електроника (CES) 2018. Всички те са насочени към свързаността и мобилните решения на бъдещето. Обединени от темата „Свързаност и мобилност за бъдещето“, Hyundai представи следващото поколение електрически SUV с водородна клетка, визията си за захранван от водород дом и персонален кокпит с изкуствен интелект.

Honda Promo Offers 728×90

Футуристичният водороден SUV модел на корейския бранд носи името NEXO. Той представя пакет от прогресивни мерки за автономно управление, съчетани с екологично задвижване.

Идеята Hydrogen Life Vision включва приложения за всекидневно захранване на дома с екологична енергия.

Компанията показва и идеята си как бъдещите модели на Hyundai ще бъдат контролирани чрез „интелигентен персонален кокпит“, който позволява практически всяка команда да бъде зададена с глас. Концепцията демонстрира как кокпитът служи за персонален асистент и дори следи жизнените показатели на шофьора, за да отстрани излишния стрес в натоварен работен ден.

„За една-единствена компания е трудно да предвиди как всички промени напоследък ще се отразят на бъдещето на индустрията ни. Всички разбираме, че технологичните предизвикателства и нововъведения са процес, който никога няма да бъде завършен, докато не изградим мобилно общество с максимално удобство, никакви инциденти и без вредни емисии“, коментира Уонг Чул Янг, заместник-управител на отдела за R&D.