Kia XCeed грабна 2020 Red Dot Product Design Awards

-
снимки:Kia Motors Corporation

Градският кросоувър Kia XCeed бе отличен с престижната награда за дизайн 2020 Red Dot. Така семейството на Ceed добавя четвъртия пореден приз Product Design към своята колекция от награди за дизайн.

Honda Promo Offers 728×90

Отличието за XCeed e част от прогресивния успех на марката, който включва 25 Red Dot награди от 2009 г., когато за победител в конкурса бе избран Soul. Миналата година моделите Ceed, Ceed Sportswagon и ProCeed отбелязаха троен триумф като бяха индивидуално оценени и възнаградени в традиционния престижен конкурс.

„Нашата компания непрекъснато се стреми да предложи на своите клиенти освен високо качество, така и завладяващ дизайн, иновативни технологии и вълнуващо преживяване. Градският кросоувър XCeed е олицетворение на новата ни визия. Изпитваме огромно задоволство от факта, че усилията на нашите екипи получиха адмирации от потребителите в световен мащаб“, споделя Карим Хабиб, ръководител на дизайнерския център на Kia.

XCeed представя популярното семейство на Ceed в изцяло нова посока, имплементирайки отличителните акценти на съвременния Kia дизайн, добавят от компанията.

Това е втора престижна награда за модела XCeed и всички представители на модерното семейство Ceed след отличието iF по-рано тази година. Миналата година XCeed грабна приза Golden Steering Wheel в Германия и спечели Urban Car Award в конкурса Women’s World Car of the Year.

XCeed е новият градски кросоувър на Kia, който комбинира практичността на SUV със спортния пакет и динамично управление на хечбек. XCeed е конструиран, така че да отговори на нарастващия интерес към по-емоционални и динамични модели, по отношение на екстериора и стила на управление.

Въпреки че е спортна алтернатива на традиционните представители в SUV сегмента, XCeed предлага обширно интериорно пространство и впечатлява с динамично и прецизно управление, и осигурява по-добра видимост на пътя от конвенционален хечбек.

Автомобилът е конструиран в дизайнерския център на марката във Франкфурт, Германия. Той е насочен към европейските потребители и е в търговската мрежа от септември 2019 г. с реализирани над 20 000 бр. Нова електрифицирана версия на модела бе представена по-рано тази година.