Mitsubishi Outlander PHEV: Икономичен еколог

-
снимки:Mitsubishi Motors Corporation

Mitsubishi Outlander PHEV е един от първите plug-in хибриди, които са официално тествани по новите WLTP стандарти за разход на гориво и вредни емисии в реални условия. За 2019-ата моделна година SUV автомобилът е претърпял някои подобрения, които му позволяват да достигне резултат от само 46 г/км и максимален EV пробег от 45 км. Това превръща plug-in хибрида в подходящо превозно средство дори за централните части на градовете по света, които вече забраниха или се готвят да забранят влизането на замърсяващи въздуха автомобили.

Outlander PHEV залага на новия 2,4-литров бензинов агрегат, който използва MIVEC технология, като превключва плавно работа по цикъла на Ото и Аткинсън в зависимост от ситуацията. Той произвежда повече мощност в сравнение със стария вариант – 135 к.с. срещу 121 к.с., и по-голям въртящ момент при увеличен диапазон на оборотите – 211Нм срещу 190 Нм.

Електрическото задвижване на Mitsubishi Outlander PHEV също е подобрено, като задният електрически мотор произвежда 95 конски сили, а задвижващата батерия е с увеличена с 10% мощност и капацитет до 13,8 кВтч. Ускорението от 0 до 100 км/ч е намалено с 0,3 секунди спрямо предишната версия – до 10,5 секунди при новата.

В допълнение към промените по задвижването Mitsubishi Outlander PHEV има редица други подобрения, които го правят по-приятен за управление: амортисьорите придават по-комфортно возене при шофиране с ниска скорост, а новият Sport Mode осигурява по-интуитивно усещане на оборотите и стабилност благодарение на Super All-Wheel Control системата. Управлението дава по-бърз отговор и контрол, докато по-големите предни дискови спирачки значително скъсяват спирачния път. Автомобилът разполага и със Snow Mode, който подобрява потеглянето в условия на много ниско сцепление и завиването върху хлъзгави настилки.

Mitsubishi Outlander PHEV може да се похвали още с по-комфортни предни седалки, обновени лостове за управление и инструментален панел, както и допълнителни въздуховоди към задните седалки, по-удобни USB портове и нови интериорни лайстни.

В предната част акцентът е върху отличителната радиаторна решетка, подбронята и светлините, а задната част може да се похвали с нов дизайн на подбронята и голям спойлер. Новите 18-цолови алуминиеви джанти с тънки спици елегантно допълват екстериора.

Първите доставки на Mitsubishi Outlander PHEV 2019-а моделна година за България се очакват в началото на следващата календарна година.