В Пловдив отвори врати напълно обновения шоурум на Омникар Ауто – официален дилър на Nissan. Това е четвъртото дилърство в България, което e обновено, според последните световни стандарти за визуална идентичност на марката, които бяха въведени преди няколко години. Инвестицията в проекта е около 200 000 евро.
Търговските практики в автомобилната индустрия се променят. Поради непрекъснатия достъп до интернет, клиентите посещават много по-рядко дилърствата, а когато го направят, често пристигат информирани за продуктите. Затова клиентите вече имат нужда не толкова от информация за моделите, отколкото от любезен и обучен персонал, който да ги консултира и увери в правилния избор. В общия случай, търговския екип има един шанс да впечатли клиента.
Затова от Nissan считат, че посещението на клиента в шоурума трябва да е едно цялостно и завършено преживяване. По традиция, дилърствата са статични пространства, с ограничена възможност за комуникация, в които просто са изложени автомобили. Именно затова, новите стандарти на Nissan залагат на взаимодействието. Японският бранд осъзнава, че премахването на бариерите, както и вниманието към клиента са основополагащи за успешната комуникация. Затова, пространството в шоурума е изцяло отворено: няма гишета, няма традиционни бюра. Nissan има за цел да слуша и дискутира със своите клиенти.
В обновения шоурум са обособени няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.
Първата от тях е „Зоната за посрещане“. В основата на концепцията стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума, не се вижда традиционната рецепция, а „welcome point“, който е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът, и търговецът да застанат един до друг, без рецепция, без бариера помежду си.
Втората зона е „Общувай свободно“. Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan цели да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца.
Третата зона е „Освежи се и избери твоя аксесоар Nissan. Тя предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови видеа или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоя още по-приятен.
Две зони показват новостите около Nissan. Едната представя най-актуалните модели и иновации. Другата акцентира върху вълнуващото и емоционално преживяване, а именно Nismo моделите на марката.
По случай откриването на изцяло обновения шоурум, Омникар Ауто Пловдив организира „Дни на отворените врати“ за своите настоящи и бъдещи клиенти, които ще се проведат от първи до трети ноември, между 10:00 и 18:00 часа в шоурума на ул. „Карловско шосе“ 42.
Посетителите ще имат възможността да се насладят на удоволствието от шофирането на кросоувър гамата на Nissan, както и да тестват новите двигатели, а именно: бензинов турбоагрегат с мощност 140 к.с. или 160 к.с., предлагащ се в Qashqai; 1,5 dCi и 1,7 dCi дизелови мотори с мощност съответно 115 к.с. и 150 к.с., налични за Qashqai и X-Trail. На разположение за тест ще бъдат и градската легенда – Micra, както и пикапът за работа и удоволствие – Navara.