Renault използва ASMR, за да предостави наелектризиращо онлайн преживяване

-
снимки:Groupe Renault

Някога управлявали ли сте електрически автомобил? Много хора не знаят колко плавно и релаксиращо е всъщност. Това е причината Renault да се обърне към YouTube тенденцията за „мозъчен масаж“ – ASMR, за да предостави на онлайн аудиторията си разнообразието от усещания, типични за шофиране на електромобила Renault ZOE.

Honda Promo Offers 728×90

Кампанията задейства ASMR усещания чрез звуците, извлечени от различни спецификации на ZOE – режим на шофиране, кабел за зареждане, кожени седалки и други. Кампанията има за цел да запознае аудиторията на Renault с ASMR чрез краткото тийзинг видео ZOE x ASMR: https://www.facebook.com/Renault.bg/videos/2164847303803997/, както и да ангажира ASMR общността в YouTube чрез 15-минутно преживяване – https://youtu.be/D5wM7_ZI3y8.

Renault работи съвместно с ASMR изпълнителя ASMR Zeitgeist при създаването на материалите за кампанията.

Решението за сътрудничество с ASMR Zeitgeist идва вследствие желанието на Renault да работи с ASMR експерт, за да направи кампанията максимално автентична. ASMR Zeitgeist е избран заради неговата изобретателна работа със звука и експериментирането с обекти. Със своите 600 000 YouTube последователи, ASMR Zeitgeist, е влиятелна сила в ASMR общността. За Renault той коментира: „ASMR и Renault ZOE си кореспондират изключително добре, тъй като шофирането на електрически автомобил е много по-различно и значително по-тихо от това на конвенционален автомобил. Бях изненадан от това, колко отпускащо може да бъде.“

ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response или Автономна сензорна меридианна реакция) е усещане за изтръпване на главата и врата, което се задейства от определени звуци. Усещането може да бъде изпитано от определени хора и е доказано, че успокоява нервите.

ASMR предава по естествен начин комфорта при шофирането на Renault ZOE благодарение на нулеви шум и вредни емисии, създавайки усещане за релаксация на шофьора. Неотдавнашно проучване на мозъчното наблюдение показа, че по-тихата среда на шофиране при електромобилите би могла да има значителни ползи за психичното здраве.

След началото на тренда през 2016 г. потребителите не спират да се обръщат към YouTube видеа при наличие на стрес, но едва наскоро учените успяха да подкрепят научно тези теории за релаксация.