Volvo Car Mobility пуска марка за мобилни услуги М

-
снимки:Volvo Cars

Volvo представи своя нов бранд М, който ще разшири глобално мобилните операции на компанията, осигурявайки надежден достъп по заявка за автомобили и услуги чрез интуитивно приложение. Освен това, М ще отчита нуждите, предпочитанията и навиците на клиентите, персонализирайки връзките с тях. Новият бранд за мобилни услуги М ще дебютира през пролетта на 2019 г. в Швеция и САЩ.

Honda Promo Offers 728×90

M разработва собствена технология, която проучва нуждите на потребителите, вместо само да ги информира откъде могат да си вземат кола.

„Услугите, които понастоящем се предлагат, са свързани предимно с алтернативи на такси или обществен транспорт. Ние се отличаваме по това, че се фокусираме върху начина, по който хората използват колите, които притежават. Целта ни е да предложим истинска алтернатива на това преживяване. Това ще ни позволи да живеем както искаме, да правим нещата според собствените си разбирания и да пестим ценно време“, споделя Бодил Ериксон, изпълнителен директор на Volvo Car Mobility.

М черпи от 20-годишния опит на Sunfleet – пионерът в споделянето на автомобили в рамките на Volvo Car Group. Sunfleet е водеща компания за споделяне на автомобили в Швеция с 500 000 сделки годишно и автопарк от 1700 коли. Тя ще бъде напълно интегрирана в М през 2019 г., като услугата ще бъде достъпна за всички съществуващи членове на Sunfleet.

„Стокхолм, Швеция, където вече провеждаме широки тестове, ще служи за бъдеща база за развитие на М. Подробни бета-тестове ще се проведат през есента“, допълва Бодил Ериксон.
Повече информация за М ще бъде обявена по-късно тази година.