„Ню Ийст“ е новият дилър на Opel в София

-
снимки:Opel Southeast Europe

Модерният център ще предлага пакетна услуга, включваща пълен спектър грижи за клиента – от обратното изкупуване на стария автомобил, през регистрацията и застраховката на новия, лизинг и финансиране на покупката, гаранционно обслужване и възможност за контакт с дилърството по всяко време.

Honda Promo Offers 728×90

В началото на април в столицата бе открит официално нов представителен център на Opel. Специален гост на събитието бе Енрико де Лоренци, управляващ директор на Opel Southeast Europe.

„Ню Ийст“ е най-новата перла в короната на „Тандер Корпорация“ и четвъртият дилър на германския автомобилен производител в София. Новият дом за марката Opel се намира на бул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 99 в столичния квартал „Дружба“.

Дружеството „Ню Ийст“ е ново, но разполага с богата история, защото наследява традициите на прочутия сервиз „Изток“ и е естествен наследник на представителството на Opel „Ауто Макс“ (бившият „Аксон“). Компанията е дъщерна на сервиз „Изток“ и съществува вече десет години в състава на „Тандер Корпорация“. Официалният договор за представителство на Opel е сключен на 20 септември 2017 г., а дейността започва на 1 ноември миналата година.

Центърът е построен и оборудван изцяло по строго регламентираните стандарти на марката Opel.

„Ню Ийст“ е концентрирана изцяло върху налагането и развитието на марката на българския пазар.

Модерният център в София разполага с 5000 кв. м разгъната застроена площ и над 1500 кв. м за паркинг и склад на нови автомобили. Представителната изложбена площ заема 1000 кв. м, работилницата за механични ремонти е на площ от 900 кв. м, а каросерийното отделение на автосервиза е разположено на над 1100 кв. м.

Новото представителство предлага пълна гама следпродажбено обслужване, сервиз и задоволяване желанията на клиентите с висококачествени услуги, оригинални резервни части и аксесоари. Всички служители на „Ню Ийст“ са висококвалифицирани специалисти, разполагащи с дългогодишен опит и сертифицирани в дейността си по стандартите на Opel.

Новост ще бъде и предлагането на пакетна услуга, включваща пълен спектър грижи за клиента – от обратното изкупуване на стария автомобил, през регистрацията и застраховката на новия, лизинг и финансиране на покупката, гаранционно обслужване и възможност за контакт с дилърството по всяко време. Девизът на новото представителство е „С опит в бъдещето“.